Follow

"Έξω από τα δόντια" τα λέει ο Σύλλογος του 9ου Δημοτικού Σχολείου Άνω Λιοσίων

Την σκληρή πραγματικότητα της σκληρής εκπαιδευτικής κατάστασης που επικρατεί στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Άνω Λιοσίων περιγράφει ο Σύλλογος Γονέων του σχολείου. Ανάμεσα στα άλλα αναφέρει:

Από την αρχή της θητείας μας βρήκαμε τα προβλήματα του σχολείου στα οποία παλέψαμε για να λύσουμε και να διορθώσουμε. Ήταν ένα σχολείο παρατημένο με πολλά παιδιά και με διευθύνοντες είτε ανήμπορους είτε αδιάφορους να διοικήσουν. Τμήματα σοβάδων να πέφτουν τουαλέτες άκρως ακατάλληλες για παιδιά. Το ίδιο και οι αίθουσες με μούχλα και βρομιά, προαύλιο που θύμιζε ερειπωμένο κτήριο. Και ναι εκεί βάζαμε παιδιά για να αποκτήσουν γνώσεις, να μάθουν γράμματα, να αθληθούν, άραγε αυτός ήταν ο σκοπός του; Ο αριθμός των μαθητών να αγγίζει τα 500 σε ένα σχολείο που στην πραγματικότητα δεν έπρεπε να ξεπερνάει τα 350. Αποθήκες να γίνονται αίθουσες. Αίθουσα μέσα σε αίθουσα δίχως τρόπο διαφυγής. Αίθουσα σε ημιηπαιθριο χώρο που τον κλείσανε με τζάμια. Αίθουσες  αποθήκες που χωράνε 5 και 7 παιδιά να υποδέχονται 15 και 20. Και όπως πάντα με πολλές υποσχέσεις από την δημοτική αρχή.

Το θέμα των Ρομά και το 9ο Δημοτικό
Στην περιοχή μας στα Άνω Λιόσια υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό ρομα. Αρκετοί οικισμοί υπάρχουν σε διάφορα σημεία της περιοχής. Στα όρια του σχολείου μας υπάρχει ένας αρκετά μεγάλος οικισμός. Που δυστυχώς δεν έχει πολλά παιδιά ρομα όμως. Παρόλα αυτά στο σχολείο μας αυτή την στιγμή έχουμε αγγίξει το 60% μαθητών ρομα συνολικά ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως στην Α’ τάξη έχουμε φτάσει στο 70%. Το κερασάκι στην τούρτα είναι τα πολλά παιδιά από 14 έως και 16 ετών που αποφάσισαν οι γονείς τους να στείλουν ξανά σχολείο. Γιατί άραγε; Κρούσματα βίας ; ναι έχουμε! Και κρούσματα βίας και κρούσματα  bullying. Οι αρμόδιοι; απόντες. Οι διευθυντές ; παιδιά είναι τι να τα κάνουμε; Αυτοί είναι οι εκπαιδευτικοί του μέλλοντος που κάνουν την δουλειά τους (λειτούργημα).  Και η γνώση; τα γράμματα ; ο πολιτισμός ; η μόρφωση;  η εγκληματικότητα….;

Στην ουσία ένα παράνομο νόμιμο σχολείο. Φτάνει ! όχι άλλο! Ζητάμε ευθηνές ! Ζητάμε απαντήσεις που κάνεις δεν μας δίνει. Ζητάμε την ευκαιρία που αρμόζει στα παιδιά μας, τα παιδιά μας το μέλλον του τόπου μας. Να πάρουν την γνώση που πρέπει να γίνουν καλοί πολίτες. Δεν θέλουμε άλλα υποχείρια πολιτικών παρατάξεων. Και δεν θέλουμε το σχολείο να είναι αποθήκη ψυχών  ΟΧΙ.

Δεν βρίσκουμε λοιπόν άλλη λύση από το να κάνουμε αγωγή κατά παντός υπευθύνου που κάθε χρόνο αψηφά την πρόοδο των παιδιών μας είτε είναι ρομα είτε μη ρομα. Γιατί λοιπόν  πρόεδρε πρωτοβάθμιας δυτικής αττικής κ Σπύρου Παναγιώτη πιέζετε μόνο το 9ο δημοτικό να γίνουν και άλλες εγγραφές εκπρόθεσμες και μάλιστα όλες από μαθητές ρομα που τα περισσότερα είναι άνω  της τάξης της ηλικίας τους ; ποιους σκοπούς εξυπηρετείτε; ποιος σας πιέζει όπως μας λέτε; Τι απαντάνε οι δημοτικές αρχές όσον αφορά τα δυο διαφορετικά έγραφα που υπάρχουν από την τεχνική υπηρεσία από τα οποία το ένα θεωρεί αίθουσες ακατάλληλες από τον αποθανόντα επιβλέπων μηχανικό του σχολείου ενώ το άλλο από την κα Μισαηλίδου τις θεωρεί κατάλληλες με μικροεπισκευές. Τι απαντάτε λοιπόν κ Μαραγκέ που έχετε υπογράψει και τα 2 έγγραφα; Πως γίνετε κύριοι στους 5-6-7 οικισμούς ρομα στα άνω Λιόσια μόνο το 2ο και το 9ο να έχουν ρομα; όταν σε κάθε σχολείο αντιστοιχεί ένας περίπου οικισμός; Γιατί το 4 δημοτικό δεν έχει κανένα; Γιατί το 1ο και το 7ο έχει λιγότερο από 25 μαθητές ρομα; Τι απαντάτε κα Κοσμά Αφροδίτη για τις περιπτώσεις ξυλοδαρμών, bullying και κλοπής χρημάτων από 15 χρονών ρομα; Γιατί κύριοι αρμόδιοι έχουμε τόσο μεγάλο ποσοστό ρομα στο σχολείο μας; Δεν πέφτει έτσι η ποιότητα της μάθησης  των μαθητών; γιατί  παιδιά ρομα που βρίσκονται ένα τετράγωνο πίσω από το σχολείο και έχουν θέληση για μάθηση να μην μπορούν να έρθουν στο σχολείο μας και χάνουν την χρονιά γιατί στα άλλα σχολεία δεν τα δέχονται ενώ εμείς είμαστε πλήρης και μάλιστα με μαθητές που επάγονται σε άλλα σχολεία;

Επιθυμία μας είναι ο έλεγχος και η επανεξέταση στις αληθινές διευθύνσεις όλων των μαθητών ρομα όχι με σκοπό να τους διώξουμε από το Σχολείο αλλά με σκοπό να πάνε εκεί που ανήκει ο κάθε μαθητής ή η κάθε μαθήτρια κρίνοντας έτσι κατάλληλο να υπάρξει η δυνατότητα της μαθησιακής προόδου έτσι ώστε να μπορέσουν στα αλήθεια να ενταχθούν στο κοινωνικό σύνολο και να δώσουμε τις βάσεις  για αυτήν την περιοχή να καταπολεμήσει επιτέλους  στα αλήθεια την μεγάλη εγκληματικότητα που υποφέρει και να πάψει να είναι ένα παρασιτικό προάστιο της Αθήνας. Να ελεγχθούν όλοι οι διευθυντές της περιοχής για το αν έχουνε κάνει αμερόληπτα τη δουλειά τους και αν είναι δίκαιοι με τον διαμοιρασμό των μαθητών χωρίς πολιτικό χρώμα μέσα στα σχολεία και δίκαιη κατανομή των μαθητών σε όλα τα τμήματα. Να ελεγχθούν τυχών  πολιτικές πιέσεις σε διευθυντές της περιοχής των Άνω Λιοσίων. Και να μας εξηγήσουν και οι Σύλλογοι Γονέων όταν καμαρώνουν ότι δεν έχουν ρομα στα σχολεία τους τι εννοούν;

Βάση του ΠΔ 75/2017 το οποίο το ενεργοποιεί κανονικά ο πρόεδρος της πρωτοβάθμιας πράγμα που δεν έχει κάνει ακόμα γιατί μάλλον δεν τον συμφέρει αναφέρετε ότι κάθε τμήμα πρέπει να είναι 25 παιδιών. Στο 15 θέσεων σχολείο που έχουμε αυτήν τη στιγμή 12 θεσιο οργανικά δημιουργήθηκε ένα τμήμα 25 παιδιών, το 16ο τμήμα  , σε ένα χώρο που φιλοξενεί 7 παιδιά βάση πολεοδομίας ,ασφάλειας κα Τεχνικής υπηρεσίας. Ζητάμε την άμεση παρέμβαση με κάθε νόμιμη οδό κάνοντας αγωγή καθώς έχουμε πληθώρα υπογράφων από γονείς ακόμα και την παραίτηση της διευθύντριας. Τα παιδιά που βρίσκονται σε αυτό το σχολείο είτε ρομα είτε μη ρομα είναι δικά μας παιδιά και δεν μπορεί κανένας που εξυπηρετεί πολιτικά συμφέροντα και καπηλεύεται οικονομικά συμφέροντα να  θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.

Θεωρούμε απαραίτητη την άμεση επέμβαση των δημοτικών αρχών για την αποσυμφόρηση των σχολείων και την διασπορά των μαθητών ρομα σε άλλα όμορα σχολεία. Δεν θέλουμε να διώξουμε τους ρομα από το σχολείο μας. Θέλουμε να πετύχουμε τα σωστά και νόμιμα πλαίσια έτσι ώστε να προοδεύσουν και οι ρομα. Δεν είναι σκουπίδια είναι άνθρωποι και αυτοί και πρέπει να ενταχθούν επιτέλους στο κοινωνικό σύνολο για το ευρύτερο καλό της περιοχής μας. Αυτά που ζητάμε είναι η αρχή για το χτίσιμο της βάσης για την καταπολέμηση της εγκληματικότητας. όπου ανοίγει ένα σχολείο κλείνει μια φυλακή.

Ζητάμε και επιδιώκουμε πλέον τις λύσεις με κάθε νόμιμη οδό.  Όλοι οι αρμόδιοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους και τις συνέπιες.  

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment