Follow

Ο Θανάσης Γκινάλας διαψεύδει την "είδηση" πως μάλωσε με τον Μπουραϊμη

Με ανάρτησή του στα social media ο Θανάσης Γκινάλας αναφέρει: "θέλω να αναφέρω ότι αυτές τις μέρες ακούστηκαν πάρα πολλά για το όνομά μου ότι δεν στηρίζω την παράταξη με επικεφαλής τον κύριο Μπουραΐμη εδώ και 9 χρόνια που είμαι στην παράταξη Δύναμη συμμετοχής έχω δώσει αγώνες ,έχω πιεστεί, έχω πικραθεί...... Γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους μέσα από την παράταξη ,και έξω από την παράταξη και τους ευχαριστώ!!! και Παραμένω στρατιώτης... στηρίζω την παράταξη δύναμη συμμετοχής και τον κύριο Μπουραΐμη εσείς που βιάστηκε να βγάλετε συμπεράσματα που ακόμα με κατεβάσετε και υποψήφιο με τους διοικούντες που με τόση λάσπη και λασπολογίες προς το πρόσωπό μου. Εγώ θα δώσω τον αγώνα μου όπως το έδινα μέχρι τώρα η μέσα από αυτή την παράταξη η και απέξω η κρίση είναι του επικεφαλή Δημήτριο Μπουραΐμη....."

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment