Άνω Λιόσια, 28 Ιουλίου 2017
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Διοίκηση Παππού: «Η διοίκηση του “ναι σε όλα”»
Κατώτερη των περιστάσεων εμφανίστηκε, για άλλη μια φορά, η διοίκηση του δήμου Φυλής, αφού κατάφερε να απωλέσει μια κατάκτηση πολλών χρόνων για τους κατοίκους του δήμου. Ο επιφανειακός τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζει τα προβλήματα και η ανικανότητά της στην διαχείρισή τους έχει σαν αποτέλεσμα την απίστευτη ταλαιπωρία τους.
Η εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο της Αθήνας, που θα είχε ως αποτέλεσμα να μείνουν εκτός σχεδιασμού τα Άνω Λιόσια, ήταν γνωστή εδώ και χρόνια. Μια διοίκηση που έχει την ευθύνη του δήμου επί 7 χρόνια (2007 – 2010 και 2014 – 2017) δεν όφειλε απλώς να γνωρίζει αλλά να είχε μεριμνήσει.
Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για το γεγονός ότι πιάστηκε στον «ύπνο», εξαντλώντας σε επικοινωνιακά τερτίπια το δικαίωμα να συνεχίσει η περιοχή να διαθέτει αναβαθμισμένη συγκοινωνία σταθερής τροχιάς. Όπως είχε μέχρι σήμερα.
Εκτός και αν δεν πιάστηκε στον «ύπνο» αλλά γνώριζε την εξέλιξη και την αποδέχθηκε. Με αμφίβολα και πάντως όχι ίσης αξίας για τους πολίτες ανταλλάγματα. Εγκλωβισμένη στις δικαστικές της διώξεις και νιώθοντας τον πέλεκυ της δικαιοσύνης να πλησιάζει, έχει επιλέξει συνειδητά να λέει «ναι σε όλα».
Η αλήθεια είναι πως μια διοίκηση δεν αφαιρεί από τον τόπο της αλλά προσθέτει. Ακόμα μεγαλύτερη αλήθεια είναι πως η διοίκηση Παππού το μόνο που προσθέτει είναι λόγια, λόγια, λόγια. Οι πολίτες του δήμου Φυλής δεν είναι πολίτες Β΄ κατηγορίας και η περιοχή, που προσφέρει πολύτιμο έργο σε όλο το λεκανοπέδιο, δικαιούται να έχει την καλύτερη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση.
Με αυτό ως γνώμονα, η ΔΥΝΑΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ, που είχε την ευθύνη της διοίκησης τα 4 προηγούμενα χρόνια, ενεργοποίησε το έργο κατασκευής προαστιακού σταθμού στο Ζεφύρι (έργο που είχε ακυρωθεί και θεωρείτο ακατόρθωτο να επανέλθει), επιτυγχάνοντας την ένταξή του στο ΠΕΠ Αττικής και, στη συνέχεια, την υλοποίησή του.
Ταυτόχρονα, εκπόνησε και βρισκόταν στη διαδικασία υπογραφής προγραμματικής σύμβασης με τον ΟΑΣΑ για τη λειτουργία δημοτικής συγκοινωνίας (αρ. απόφ. Δ.Σ 232/07-08-2013) που θα εκτεινόταν σε όλες τις συνοικίες του δήμου. Το κόστος, ύψους περίπου 330.000 ευρώ ετησίως, θα κάλυπτε με ίδιους πόρους ο δήμος, προκειμένου να εξυπηρετούνται όσο το δυνατόν καλύτερα οι κάτοικοι της περιοχής.
Το Σεπτέμβριο του 2014, η διοίκηση Παππού παρέλαβε ένα έτοιμο έργο, το οποίο ουδέποτε υλοποίησε. Τρία χρόνια μετά, όχι μόνο δε βελτίωσε τη συγκοινωνία του δήμου αλλά έχασε και τη ναυαρχίδα όλων: την ομαλή και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των κατοίκων από τα μέσα σταθερής τροχιάς.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ καλεί τους πολίτες – την ισχυρή δύναμη αυτού του τόπου – να πάρουν στα χέρια τους την υπόθεση για τη διεκδίκηση καλύτερης συγκοινωνίας στην περιοχή.
Δεσμεύεται το 2019, ως διοίκηση, να κάνει πράξη:
- Τη λειτουργία δημοτικής συγκοινωνίας και συγκοινωνίας σε τομείς – κλειδιά (φοιτητές, σπουδαστές κλπ.).
- Την επαναφορά των δρομολογίων του προαστιακού σιδηροδρόμου στα Άνω Λιόσια.
- Την υλοποίηση ολοκληρωμένου σχεδίου αναβάθμισης της συγκοινωνίας σε τοπικό επίπεδο.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ δεσμεύεται ότι οι κάτοικοι του δήμου Φυλής θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται, εντός και εκτός δήμου, με συχνότητα, ποιότητα και αξιοπρέπεια.
*Ακολουθεί η απόφαση του Δ.Σ για τη σύναψη προγραμματικής σύμβασης μεταξύ του δήμου Φυλής και του ΟΑΣΑ το 2013
Πηγή: dinamisimetoxis
Blogger Comment
Facebook Comment