Follow

Στο Ζεφύρι πλέον θα γίνονται πλέον οι αιτήσεις για τα επιδόματα αναπηρίας του Δήμου Φυλής

Ταλαιπωρίας συνέχεια για τους δημότες του Δήμου. Στο Ζεφύρι θα πρέπει να πηγαίνει κάποιος από τη Χασιά και τα Άνω Λιόσια για να εξυπηρετείται για τα επιδόματα αναπηρίας.

Η ανακοίνωση:

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα τμήματα Κοινωνικής Πρόνοιας για Υγειονομική περίθαλψη και Αναπηρικά Επιδόματα μεταφέρθηκαν από την Πλατεία Δημαρχείου Άνω Λιοσίων στο Δημαρχείο Ζεφυρίου. Για θέματα που αφορούν το τμήμα Υγειονομικής περίθαλψης μπορείτε να επικοινωνείτε σχετικά με τα τηλέφωνα 213-2038817 κυρία Γαβρίλη και 213-2038846 κυρία Ζεϊβέκη. Για τα παραπάνω θέμα και για μείωση Δημοτικών τελών σε λογαριασμούς για φως και νερό μπορείτε να επικοινωνείτε και με το 213-2038818 κυρία Παπαδοπούλου.

    Το τμήμα Αναπηρικών Επιδομάτων σας βοηθά πλέον να κάνετε την αίτηση προς το ΚΕΠΑ για λήψη επιδόματος εφ’ όσον έχετε περάσει ξανά από ΚΕΠΑ είτε δικαιολογούσε η προηγούμενη απόφαση επίδομα είτε όχι.. Αίτηση για κάποιον που θα περάσει πρώτη φορά από ΚΕΠΑ γίνεται από το αντίστοιχο τμήμα στην οδό Αθηνών 18. Αίτηση για επανεξέταση μπορείτε να κάνετε 3 μήνες  πριν την λήξη της προηγούμενης απόφασης. Αίτηση για επιδείνωση μπορείτε να κάνετε και πριν τη λήξη της προηγούμενης απόφασης αλλά απαιτείται βεβαίωση για την επιδείνωση από συμβεβλημένο με τον ΕΦΚΑ ιατρό ή πιστοποίηση σχετικής νοσηλείας από νοσοκομείο.  Η όλη διαδικασία χρειάζεται 20-30 λεπτά, το τμήμα λειτουργεί αποκλειστικά με ραντεβού, δεν κρατάει αρχείο και όλα τα στοιχεία συνέντευξης και διοικητικών δικαιολογητικών ανεβαίνουν στην πλατφόρμα του ΟΠΕΚΑ ηλεκτρονικά. Τα 4 βασικά δικαιολογητικά που απαιτούνται αν ο δικαιούχος παρίσταται αυτοπροσώπως είναι ταυτότητα, πρόσφατο εκκαθαριστικό εφορίας, ΙΒΑΝ με πρώτο όνομα αυτό του δικαιούχου και την αμέσως προηγούμενη απόφαση ΚΕΠΑ. Αφού πάρετε εκτυπωμένη την αποδοχή της αίτησης με τους αντίστοιχους κωδικούς ΚΕΠΑ και ΟΠΕΚΑ τότε πηγαίνετε στους γιατρούς οι οποίοι είναι πλέον υποχρεωμένοι να ανεβάζουν κι εκείνοι ηλεκτρονικά τους φακέλους στην πλατφόρμα.  Από το υπάρχον αρχείο που τηρήθηκε έως τον Δεκέμβριο του 2018 θα εκδίδονται βεβαιώσεις έως το Δεκέμβριο του 2028, αιτήσεις δεχόμαστε καθημερινά.

    Για περισσότερες πληροφορίες και ραντεβού επικοινωνείτε με την κυρία Γκόνη στο 213-2038816, την κυρία Σπανάτη και τον κύριο Γιαννουλάκη στο 213-2038819.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment